آذر ۲۰, ۱۳۹۶ amir 0دیدگاه

اول از همه باید نوع رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید

رنگ روغنی رنگ پلاستیک رنگ اکرولیک روغنی بدون بو مولتی کالر بلکا پتینه رنگ روغنی معمول‌ترین انتخاب در بین مردم است که جواب خود را در طول سالها پس داده است که برای دیوارها و سقف آشپز خانه. سرویسهای بهداشتی. ودربها و فلزلت استفاده میشود و۱۰۰% مورد تائید همه نقاشان ساختمان است. و کاملا قابل شستشو است و از نظر من بهترین انتخاب است رنگ پلاستیک هم رنگ همیشگی سقفها است که قابل شستشو نیست ولی جلوه زیباتری به سقفها نسبت به رنگهای دیگه میده و قابلیت اجرایی سریعتری داره و قیمت ارزانتری هم داره.

رنگ اکرولیک یا همان روغنی بدون بو از نظر کیفی به پای رنگهای روغنی الکیدی نمیرسند ولی از نظر زیست محیطی و قابلیت اجرایی سریع و بدون بو بودن انتخاب خوبی هستند و برای کسانی که به بوی رنگ حساسیت دارند پیشنهاد میشود وانتخاب خوبی برای دیوارها است. مولتی کالر دیوارها را از یک نواختی خارج میکند و جلوه زیبای به دیوارها میدهد ولی باید در نظر داشته باشید ممکن است مولتی کالر دل شما را بعد از مدتی بزند و بخواهید رنگی ساف وسیقلی روی دیوارها یا سقفها داشته باشید که در این صورت هزینه زیر‌سازی مجدد کار ۲برابر خواهد شد و حتی شاید به حالت اولیه هم بر نگردد پس در انتخاب مولتی کالر اول به این نکته توجه داشته باشید.

بلکا با داشتن تنوع بالا در رنگها و طرحها انتخاب مناسبی برای خانه‌های قدیمی ویا مغازه‌ها ست در انتخاب بلکا هم باید به نکات گفته شده در مورد مولتی کالر توجه کنید. چرا که اگر بعد از مدتی ازبلکا خسته بشوید هزینه رنگ آمیزی مجدد ۲برابر میشود. در کل من برای خانه‌های نوساز پیشنهاد بلکا نمیدم. در ضمن بلکا فضای خانه را کوچکتر از چیزی که هست نشون میده پتینه خلاقیتی از بکارگیری رنگهای مختلف برای دیوارهاست که به اشکال مختلف وبه سلیقه‌های گوناگون وجود دارد از جمله پتینه‌های برجسته طرح ترک و…که برای خانه‌های بزرگ انتخاب بسیار مناسبی است به شرطی که در فضاها و دیوارهای درستی استفاده شود. برای کل محیط پیشنهاد نمیشود. با توضیحات بالا انتخاب نوع رنگ با شماست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *