آذر ۲۳, ۱۳۹۶ amir 0دیدگاه

رنگ گلبه ای چه رنگی است؟

همانطور که از اسم رنگ گلبه ای مشخص است این رنگ در طبیعت رنگ شکوفه های درخت به میباشد که یکی از زیباترین شکوفه های طبیعت به حساب می اید.

ترکیب رنگ گلبه ای

برای ترکیب رنگ های ساختمانی شما نیاز به شناخت مختصری راجب ماده رنگهای ساختمانی دارید که یکی از مهمترین این ماده رنگها مادر رنگ گل ماش میباشد که برای ساخت رنگ گلبه ای و ترکیب ان به این مادر رنگ نیاز است. برای ساخت یک کیلو رنگ گلبه ای شما باید به طور تقریبی به اندازه یک قاشق غذا خوری به رنگ سفید قرمز اضافه کنید و به اندازه یک قاشق مربا خوری مادر رنگ گل ماش اضافه کنید و در آخر برای دلبازتر شدن رنگ گلبه ای میتوانید به مقدار یک قاشق مربا خوری دیگر رنگ زرد اضافه کنید و خوب هم بزنید. شما میتوانید انجام ساخت رنگ گلبه ای را در مقدار کم و بدون عجله کم کم ترکیب کنید تا به رنگ دلخواه گلبه ای خود برسید.

موارد استفاده رنگ گلبه ای

رنگ گلبه ای به دلیل داشتن حس زیبای طبیعت و انتقال حس شادی میتواند گزینه مناسبی برای اتاق خواب باشد همچنین رنگ گلبه ای را میتوان در ابزارهای سقف و چهارچوبها به خوبی ترکیب بندی کرد و به محیط زندگی و منزل حس شادی بخشید بدون اینکه رنگ خانه خیلی شلوغ شده باشد برای نقاشی ساختمان با تمام رنگهای زیبا و با کیفیت در هر نوع و با هر سلیقه میتوانید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت در خدمت شما باشیم

بازدید و مشاوره رایگان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *