آذر ۲۳, ۱۳۹۶ amir 0دیدگاه

نقاشی و رنگ آمیزی و دکوراسیون اطاق خواب با رنگ قهوه ای و تن های از این رنگ به عنوان رنگ غالب و یا استفاده از دکوراسیون لوازم به رنگ قهوه ای در کنار سایر رنگ ها می تواند مطابق با سلیقه خیلی ها باشد. در یکی از مقالات قبلی با عنوان رنگ اطاق خواب به نحوه انتخاب رنگ برای اطاق خواب توضیحاتی ارائه شد. در همان مقاله به استفاده از رنگ های سرد و ملایم در اطاق خواب پرداخته شد.نقاشی ساختمان

کاغذدیواری

اکنون در این مقاله به استفاده از رنگ قهوه ای که جزوه گروه رنگ های نسبتا گرم محسوب می شود می پردازیم.برای ایجاد یک اطاق با فضای به رنگ قهوه ای، دو مسیر پیش رو داریم :

الف – استفاده از رنگ قهو ه ای و تن های از این رنگ در بعضی از دیوارها و یا استفاده ازرنگ های دکوراتیو با طرح های به رنگ قهوه ای ( نقاشی ساختمان با رنگ های دکوراتیو ) و یا کاغذ دیواری با طرح های به رنگ قهوه ای در دیوارها. و یا استفاده از دیوارپوش های قهوه ای رنگ در بعضی از دیوارها، دراین حالت می توان لوازم اطاق خواب را به رنگ های دیگر و متناسب با رنگ قهوه ای انتخاب نمود.

ب- رنگ آمیزی دیوارهای اطاق خواب یا اجرای کاغذ دیواری با طرح ها و رنگ های ملایم و یا خنثی و استفاده از لوازم دکوراسیون به رنگ قهوه ای و تن های از رنگ قهوه ای. و یا کفپوش ها و پارکت های به رنگ قهوه ای برای کف با انتخاب رنگ برای اتاق خواب های با دکوراسیون قهوه ای و دیوارهای به رنگ روشن،فرش به رنگ بژ،با توجه به سلیقه تان و انتخاب یک اشیاء دکوراتیو رنگی، می توانید یک اتاق درنهایت آرامش و گرمی را بوجود آورید.اگر رنگ قهوه با رنگهای متناسب استفاه شود، بهترین انتخاب را بدست می دهد.

اتاق خواب قهوه ای رنگ

رنگ قهوه ای

در تصویر بالا می بینیم که دیوارها به رنگ روشن و خنثی رنگ آمیزی شده. و رنگ تختخواب و میز جلوی آینه به رنگ قهوه ای می باشد.

اگر مبلمان وفرش اتاق خواب، رنگ سیر باشد، پرده های با رنگ روشن،روشنایی را به اتاق می آورد در هر حال استفاده از پرده های به رنگ روشن در اتاق خواب ایده ای بسیار خوب است. اما اگر پرده از پارچه ای که نور خورشید را جذب می کند نباشد، در اینصورت پرده روشن نور را عبور داده و شما را از خواب بیدار و راحتی وآرامش را از شما میگیرد. اگر دراتاق خواب پرده روشن استفاده می شود باید توجه خاصی به موارد بالا شود.

رنگ قهوه ای

برای مبلمان قهوه ای رنگ، قالی به رنگ بژ ترجیح داده می شود چون اتاق را بازتر نشان می دهد وهم این امکان رابه شما میدهد که هر روتختی که می خواهید استفاده کنید. در سرویس اتاق خواب می توان متکا ها را رنگ قهوه ای انتخاب کرد.رنگ قهوه ای با رنگ های مانند رنگ فیروزه ای، رنگ آبی چشم و تن های از آنها به متکا ها،روتختی ها و لوازم دکوراتیو جهت رنگ دادن به اتاق خواب می توانید استفاده کنید.

رنگ اطاق خواب

رنگ

رنگ قهوه ای و رنگ آبی را در طبیعت بسیار می بینیم و یادآور درختان،آب و آسمان است. آمدن این رنگ ها در کنار هم به اتاق خواب روح می بخشد.

رنگ

وجود رنگ قهوه ای در سرویس اتاق خواب بسیار مورد پسند تان قرار واقع خواهد شد. می توان کمی با تن های گرم رنگ آبی، دیوار را رنگ آمیری کرده. بدین ترتیب در یک اتاق یکی ازلوازم دکوراسیون به رنگ آبی مشکلی را ایجاد نمی کند وتن های از رنگ سبز هم در اتاق خواب می توان استفاده کرد.

توجه فرمائید که رنگ ساختمان به صورت آماده هم تن های متنوعی را دارد ولی یک نقاش ساختمان حرفه ای می تواند در زمان اجرای نقاشی ساختمان از رنگ داخل ساختمان که در تن های سفید توسط کارخانه جات رنگ سازی تولید می شود و ماده رنگ های موجود رنگ مورد نظر را بسازد.

رنگ کار ساختمان

در اتاق خواب لوازم بدون استفاده واشیاء بزرگ نباید باشد.استراحت وآرامش روحی در سرویس خواب مستلزم داشتن اتاق خواب منظم ومرتب است.اتاق خواب را با دیگر اتاق های که در ساعتی از روز استفاده می کنی در نظرنگیرید. می تواند خیلی ساده و با کمترین تن، رنگ آمیزی شود.

رنگ داخل ساختمان

رنگ اطاق

رنگ قهوه ای را می توان در اتاق خواب با دیگر رنگ ها مانند رنگ بژ، رنگ کرم، رنگ سمور یا راسو، خاکستری ودیگر رنگ های خنثی استفاده کرده و از شلوغی بپرهیزیم وبدین ترتیب اتاقی که درونتان را آرامش بخشیده و شروع یک روز خوب را گارانتی و تضمین می کند را خلق کنید. درصورتی که می خواهید خیلی بی حرکت باشد به این رنگ ها فکر کنید. برای افزایش انرژی اتاق، نصب یک تابلو رنگی ویا روتختی به رنگ گرم مانند رنگ نارنجی، رنگ قرمز، رنگ عسلی انتخاب کنید.

رنگ اطاق

کانون توجه یک اتاق خواب تختخواب است.اگر در زمان نقاشی خانه از رنگ قهوه ای سیر برای دیوارها انتخاب کرده اید و اکنون بعد از اتمام نقاشی ساختمان و رفتن نقاش ساختمان از تاریکی و سیری رنگ شکایت دارید، درچنین شرایطی از روتختی های روشن استفاده کرده و رنگ اتاق را متعادل می کنید.

نقاش ساختمان

وقتی رنگ قهوه ای و رنگ بژ در کنار هم برای رنگ اطاق استفاده می شود، به اتاق خواب، روح، آرامش خاطر وپاکیزه گی به ارمغان می آورد.رنگ قهوه ای وتن های روشن رنگ قهوه ای ودر کنار آن به کار بردن رنگ بژ کنتراستی خلق می کند که اتاق را به حرکت می آورد.

رنگ ساختمان

رنگ قهوه ای سیر کمی رنگ سرد دیده می شود این یک واقعیت است. رنگ قهوه ای نور را جذب می کند و در سایه رنگ های گرمتری مانند رنگ نارنجی، رنگ طلایی، رنگ زرد می توانید این رنگ تقریبا سرد را متعادل کنید. در صورتی که با رنگ ساختمانی بخواهید این دکوراسیون را انجام بدهید باید توجه کنید که استفاده از رنگ های ذکر شده در بالا می بایست در سطوح کوچک باشد مثلا می توانید در ابزار و یا دور قاب ها یا در یک دیوار کوچک اجرا نمائید.

رنگ مورد نظر را می توانید از فروشگاه رنگ ساختمان به صورت آماده تهیه فرمائید و یا با رنگ های اصلی آن را بسازید

رنگ ساختمانی

هنگامی که به اتاق خواب با مبلمان قهوه ای، جهت رنگ آمیزی رنگ انتخاب می کنید باید به رنگ های که دوست دارید فکر کرده و در جلوی چشم تان تصور کرده تا بعد از انتخاب شما را ناراحت و عذاب ندهد و تلاش کنید که چنین رنگی را انتخاب کنید واین رنگ را در دیوارها، پرده ها و در روتختی ها می توانید استفاده کنید.

جهت اطلاعات بیشتر از نحوه انتخاب رنگ به داخل ساختمان می توانید به مقاله ای با همین نام مراجعه نموده و اطلاعات مفیدی بگیرید

رنگ دکوراسیون

ممکن است شما در زمان اجرای نقاشی ساختمان یا بعد از آن نخواهید هزینه دیگری بابت تغییر رنگ دکوراسیون سایر لوازم اطاق بپردازید، در این صورت با توجه به رنگ لوازم موجود خود، می توانید رنگ دیوارها را با رنگ های مناسب رنگ آمیزی کرده و بعد دکوراسیون را با توجه به رنگ یا کاغذ دیواری ها می چینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *