آذر ۵, ۱۳۹۶ amir 0دیدگاه

رنگ نیلی :

 زمانی که رنگ نیلی برای در ورودی استفاده می شود جلوه ای غنی و سلطنتی به نمای خانه می دهد. این رنگ انتخابی کلاسیک است و ماهیتی بسیار شیک و زیبا دارد. رنگ نیلی دارای تناژهای مختلفی است. برخی از تناژهای این رنگ به سمت ارغوانی تیره و برخی دیگر به سمت مشکی گرایش دارد. رنگ نیلی معمولا با رنگ هایی از قبیل طلایی، آبی و سبز به خوبی هماهنگ و همنشین می شود.

 رنگ ارغوانی :

 مقدار کافی و کمی از رنگ ارغوانی برای در ورودی خانه خوداستفاده کنید تا معنی واقعی شیک و جذاب بودن را دریابید. چه طرفدار رنگ های سرد باشید چه گرم، رنگ ارغوانی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و جلوه ای شیک به نمای خانه شما می بخشد.

 ورودی‌های صورتی:

در ورودی بارنگ صورتی روشن دلباز و زیبا ورنگ صورتی سیری که روی دیوار است به افرادی که وارد خانه می‌شوند لبخند می‌زند و استقبالی گرم را از مهمانان شما به عمل می‌آورد. رنگ سفید که بر حاشیه‌های دیوار و در به چشم می‌خورد در کنار نور طبیعی جلوه تمیز را به این ورودی بخشیده‌اند. رنگ صورتی سیر که برای دیوارهای ورودی انتخاب شده باشد سبب می شود ،ورودی را به فضایی شاد و دوست‌داشتنی برای اعضای خانواده و مهمانان شما تبدیل کند. در کنار رنگ صورتی رنگ سفید به در ورودی جلوه‌ای تمیز و باز می بخشد.

مشکی :

مشکی همیشه کلاسیک و شیک است.   برای این که رنگ مشکی در ورودی خانه شما برجسته تر و بارزتر جلوه کند بایدتلفیقی  از رنگ متضادی برای قسمت های دیگر نما ورودی استفاده کنید.

نارنجی :

 نارنجی از جمله رنگ های بسیار گرم و نشاط آور است که انتخابی مدرن برای رنگ آمیزی در ورودی محسوب می شود. این رنگ احساس تازگی و طراوت را القا می کند و به مقدار زیادی فصل طلایی پاییز را تداعی می کند. این رنگ در کنار رنگ هایی همچون سبز زیتونی، بنفش، آبی، کرم و زرد به زیبایی می نشیند. توجه کنید نارنجی رنگی است که کمی محتاط باید با آن برخورد کرد، اما این به معنی حذف کلی این رنگ نیست.

زرد :

با استفاده از رنگ زرد برای در ورودی فضای گرمی برای استقبال از مهمانان ایجاد کنید. به دلیل درخشش و گرمای زرد، این رنگ بسیار نشاط آور و انرژی زاست و درخشندگی خوشایندی را به نمای سرد و بی روح یک خانه می بخشد.

ترکیب زرد و سبز در ورودی:

رنگ آبی و سبزی که در پوسته بزرگ روی دیوار و هم چنین گلدان کنارورودی باعث می شود تا از گرما و انرژی تولید شده توسط رنگ روی دیوار کاسته شود و تعادل در فضا به وجود آید. دیوارهای زرد لیمویی به همراه نقوش طلایی رنگ از مهمانان و افرادی که وارد این خانه می‌شوند استقبالی به گرمای خورشید به عمل می‌آورد و به آن خوشامد می‌گوید! کفپوش سرامیکی ساده با رنگی روشن و قراردادن اشیاء کم و مفید فضایی آرام و دنج را به وجود می آورد.رنگ سبز با زیر رنگ‌هایی از زرد و آبی که برای دیوار و کفپوش ورودی انتخاب شده باشد طبیعت را به فضا راه داده و کاملا الهام گرفته شده از طبیعت است.وجود گل‌های زیبا و طبیعی نیز به شادابی و طراوت فضا می افزاید و فضایی آرامش‌بخش و لطیفی را خلق می کند.

ورودی های خانه اولین محلی هستند که می تواند سلیقه شما را در دکوراسیون وچینش وسایل تزئینی به خوبی مورد نمایش، قرار می دهند. اگر از چیدمان های مناسب و زیبا ورنگ در ورودی درست استفاده کنید به طور حتم می توانید دکوراسیون کلی خانه خود را بسیار زیبا کنید. این دکوراسیون می تواند از رنگ های روشن و ساده الهام گرفته باشد.

آبی :

اگررنگ آبی به خصوص با مواد و رنگ های طبیعی و خنثی تلفیق شود، رنگ زیبا و مناسبی برای در ورودی خانه است. آبی تیره یا سورمه ای نیز انتخابی امن است که جلوه ای باشکوه برای در ورودی شما ایجاد می کند.

ایجاد فضای سبز در ورودی منزل

با كاشت درخت و درختچه های همیشه سبز در گلدان و قرار دادن آنها در ورودی منزلتان،  فضای سبز كوچك و با طراوتی ایجاد كنید .كمی خلاقیت خرج كرده و با انتخاب درختچه های گوناگون  جلوه های بصری زیبایی ایجاد كنید .

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *