آذر ۱۲, ۱۳۹۶ amir 0دیدگاه

سوالات از این دست زیاد شده و شاید سوال ذهنی شما هم شده باشد. با توجه به تجربه که من در نقاشی ساختمان از رنگهای اکریلیک دارم حدود ۱۵ سال پیش وارد عرصه نقاشی ساختمان شد . در ابتدا با توجه به ناشناخته بودن و شاید نداشتن کیفیت خوب کمتر مورد استقبال گرفت اما به تدریج با پیشرفت تکنولوژی (شیمی آلی) این رنگ خودش را با مزایایی که که دارد تثبیت کرد.

رنگ اکریلیک – بی بو

بطوریکه رنگ پایه بسیاری از کشورهای دنیاست. بخصوص کشورهایی که مواد نفتی ندارند و از این رنگها استفاده می کنند. اما در مورد رنگهای اکريليک باید بگویم که نسبت به رنگهای دیگر بی بو هستند یعنی بوی کمی دارند و بهداشتی تر هستند منظور از بهداشتی تر بودن این است که با طبیعت سازگاری دارند . چون حلال این رنگها آب است و این یعنی مناسب برای انسان.

این رنگها هم با توجه به نوع کارخانه خوب و بد دارند. هر جقدر رنگ خالص تر باشد قدرت دستمالکشی بیشتری خواهد داشت. این رنگ برای کسانی که دغدغه بوی رنگ های روغنی را دارند و همچنین به بهداشتی تر بودن رنگ بیشتر اهمیت می دهند تا قدرت شویندگی بسیار مناسب است. بخصوص برای ادارات و بیمارستانها و مکانهای عمومی بخاطر اینکه بوی ناچیزی دارند خوشایندتر از رنگهای دیگر خواهد بود. البته باید تاکید کنم که قدرت شستشوی این رنگها به مراتب ضعیفتر از رنگهای روغنی است . بخصوص رنگ روغنی براق که قدرت شویندگی بسیار زیادی دارد.  اما از لحاظ زیبایی و عدم تغییر رنگ در مرور زمان این رنگها ارجحیت دارند و همانطور که گفتم این نوع رنگ در نقاشی ساختمانها زنده تر و شادتر از لحاظ فام رنگ دیده می شوند. برای دیدن کاتالوگ رنگهای اکریلیک بر روی کاتالوگ رنگ اکریلیک کلیک کنید.

خدمات ساختمانی امیر خلخالی

 

 ۲۲۴۲۵۳۴۰- ۰۹۱۲۵۰۹۳۱۱۶

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *