آذر ۲۳, ۱۳۹۶ amir 0دیدگاه

مزایای رنگ مولتی کالر:

روش اجرای مولتی کالر

اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ های مولتی کالر که دیک مخصوص دارد.

توجیه اقتصادی به علت قابلیت پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار

ترمیم : در صورت اسیب دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.(درهر ابعاد مانند سطح اولیه و هماهنگ با سطوح مجاور).

بدون نیاز به حلال : از آنجائیکه رنگهای مولتی کالر برخلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ایجاد بوی نامطبوع نمی کند و به همین دلیل در مکانهایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت انها وجود ندارد، نظیر منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز اموزشی، هتلها و … براحتی قابل اجرا می باشد.

تنوع وگستردگی در طرح و رنگ : با توجه به فرمولاسیون خاص امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم می کند.

ضد شوره، خزه و رطوبت : این رنگها خاصیت ضد آب داشته که در نتیجه باعث عدم موردی همچون شوره و … می باشد.

فوق العاده تزئینی : طرحهای متنوع در رنگهای مختلف، بافت ویژه رنگ، مات و کم جلا بودن رنگ، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می کند.

ضخامت کم : بافت زمینه دانه های رنگی بر روی فیلم کمتر از یک میلمتر

چسبندگی بالا : قدرت چسبندگی بالا بر روی سطوح اجرایی دارد.

آنتی گرافیتی : مقاومت عالی در برابر رنگ بری اشعه ماورای بنفش و امکان جابجایی وسایل نصب شده بدون تغییر رنگ محسوس با سطوح مجاور

ضربه پذیر و مقاوم در برابرتغییر حجم سطوح یا قالبها : به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترکهای مویی مقاومت می نماید.

آنتی باکتریال : به علت مواد تشکیل دهنده این رنگ زمینه مناسب برای رشد باکتریها، میکروبها، قارچها، کپکها، جلبگها، خزه ها و … فراهم نمی باشد.(در داخل گالن).

کم بو یا بی بو : پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بوی در محیط باقی نمی ماند.

مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا ( رنگ آنتی استاتیک) که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل داده، آن را بهداشتی می‌کند.

قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده‌های مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگ‌های مولتی‌کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنایی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح، بسیار مقاوم است

خلخالی   با ما تماس بگیرید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *